Зробити пожертву
Укр / Eng

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  https://archive.r2p.org.ua

1. ПОТРЕБИ

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника побутової техніки для внутрішньо переміщених осіб.

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку В.

Доставка за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки прописано в Додатку В.

Терміни: отримання товару протягом 2-3 тижнів.

Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відгруження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком (можливо й без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР 

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ 

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

1. Інформацію про Вашу компанію.

2. Ціни на товари з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.

3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.

4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку.

5. Процедуру та умови доставки в регіони.

6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

Пропозиції приймаються до 17.00 05 вересня 2023 року виключно на платформу zakupki.prom. Участь безкоштовна!

Пропозиції слід подавати у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel).

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.
Тобто, перший лист (підписаний та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж [email protected] , буде відхилена.

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом.

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію.

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки B).

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.

БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном +380 95 912 18 23 або електронною поштою [email protected]

Дякуємо за співробітництво.
З повагою,
Президент Олександр Галкін

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті https://archive.r2p.org.ua

1. ПОТРЕБИ 

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника меблів для внутрішньо переміщених осіб.

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку В.

Складання та заніс меблів не потрібно, меблі в розібраному вигляді з інструкціями по їх складанню.

Доставка за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки прописано в Додатку В.

Терміни: отримання меблів протягом 3-4 тижнів.

Оплата послуг – бажана післяплата за місцем відгруження або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком (можливо й без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

1. Інформацію про Вашу компанію.

2. Ціни на товари з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.

3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.

4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку.

5. Процедуру та умови доставки в регіони.

6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

Пропозиції приймаються до 17.00 01 вересня 2023 року виключно на платформу zakupki.prom за посиланням: https://zakupki.prom.ua/commercial/tenders/R-UA-2023-08-17-1000032-k

Участь безкоштовна!

Пропозиції слід подавати у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel).

УВАГА!!! ВАЖЛИВО!!!! Тип документу для «ДОДАТОК В» слід позначати при поданні пропозиції, на майданчику, як Цінова пропозиція. Фінансову інформацію в технічній пропозиції не вказувати! Пропозиції подаються виключно на тендерний майданчик Zakupki.prom.ua

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом.

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію.

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки B). 

При подачі додатку В, оберіть категорію документу при прикріпленні “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.

БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном +380 095 912 18 23 або електронною поштою [email protected]

Дякуємо за співробітництво.
З повагою,
Президент Олександр Галкін

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» запрошує експертів взяти участь у конкурсі на  проведення серії індивідуальних бізнес-консультацій на теми, пов’язані з практичною діяльністю підприємців малого бізнесу, зареєстрованих як ФОП 1, 2 або 3 групи. Основні теми консультацій: «Бізнес-модель», «Маркетингові інструменти», «Бізнес-план», «Фінанси та основи бухгалтерії», «Сервіс та клієнтоорієнтованість», «Презентація власного бізнес-проєкту».

Список типових питань, які можуть виникнути в процесі бізнес-консультації наведено в Додатку №1 до тендеру.

Формат бізнес-консультації: індивідуальна, онлайн або офлайн (за пропозицією учасника).

Місце проведення: м. Харків (або віддалено офлайн).


Період проведення: 09.10.2023-23.10.2023


Завдання консультації: отримання учасниками розгорнутих відповідей-уточнень щодо практичних аспектів діяльності суб’єктів малого підприємництва – ФОП 1, 2 та 3 групи.

Кількість консультаційОрієнтовно 50 (кількість може бути фактично більшою або трохи меншою – в залежності від кількості звернень)
Загальна тривалість 1 консультації
1 година
Кількість учасників50 (попередньо)

Цільова аудиторія: Люди, які живуть в Харкові, займаються малим бізнесом або призупинили підприємницьку діяльність та закрили ФОП через повномасштабне вторгнення рф на територію України; а також для ті, хто готується розпочати власну справу і підпадають під один з критеріїв: ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, люди, постраждалі від воєнних дій, жінки, які очолюють домогосподарства та ін.

Мета: надати учасникам консультації  щодо практичних аспектів підприємницької діяльності (в тому числі, діяльності ФОП 1, 2 та 3 групи), які стосуються фінансової грамотності, започаткування та ведення бізнесу, маркетингу та надання клієнтського сервісу.

Результат: підвищення рівня обізнаності учасників консультацій щодо успішного ведення власного бізнесу, ресурсів для підвищення якості бізнесу, стратегій фінансової та маркетингової діяльності.

Вимоги до виконавця:

– знання щодо практичних аспектів діяльності малого бізнесу – ФОП 1, 2 та 3 групи;

– практичний досвід у сфері проведення бізнес-консультацій;

– досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами буде плюсом;

– вища освіта.

Завдання щодо консультації:

– підготувати вступну частину консультації, яка б допомогла учаснику окреслити коло питань, з яких до вас можна звертатися;

– розробити розгорнуті відповіді щодо типових питань, які стосуються практичних аспектів діяльності підприємців з вашої або суміжної тем. (див. Додатка до Тендера №1);

– скласти перелік найбільш розповсюджених запитань з тем консультацій;

– підготувати відповіді на можливі запитання.

Заявка має містити наступні пункти:

  • Контактна інформація агенції/ бізнес-консультанта(ів);
  • Опис кваліфікації бізнес-консультантів, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні консультацій на зазначену тематику;
  • Опис свого бачення можливих тем для бізнес-консультацій;
  • Запропонована вартість за 1 годину консультації з кожної з перелічених тем та порядок розрахунку (з урахуванням всіх пов’язаних з наданням послуги витрат і податків).

До заявки просимо додати наступні документи:

  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 3-ї групи, зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків.
  • Контакти осіб, які можуть надати рекомендації або рекомендаційні листи (за наявності).

Критеріями визначення переможця будуть:

  • Досвід підготовки та проведення консультацій по одній або декількох з тем: «Бізнес-ідея», «Бізнес-модель», «Маркетингові інструменти», «Бізнес-план», «Фінанси та основи бухгалтерії», «Сервіс та клієнтоорієнтованість», «Презентація власного бізнес-проєкту» в офлайн та/або онлайн форматі;
  • Практичний досвід роботи бізнес-консультантом в сегменті малого бізнесу;
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання;
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.

БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та годин тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

До участі в конкурсі запрошуються тренери-експерти та/або групи експертів. Учасникам необхідно подати скановану заявку з підписом та печаткою (за наявності печатки).

З питань тендерної процедури можете звертатися до Анни Усової: [email protected]

Щодо деталей проведення консультацій просимо звертатися до Владислави Васяк [email protected] 0665012362

Пропозиції просимо надсилати до 01 вересня 2023 р. (включно) на електронну адресу: [email protected] 

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься тендерною комісією. Про результати конкурсу переможця буде повідомлено протягом 10 календарних днів після дати завершення збору пропозицій. Просимо залишати пропозиції актуальними до кінця цього періоду.

Дякуємо за співпрацю!

З повагою,

Президент БФ «Право на Захист» Олександр Галкін


КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  https://archive.r2p.org.ua

1. ПОТРЕБИ 

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника оргтехніки для внутрішньо переміщених осіб.

Перелік необхідних товарів зазначений в Додатку В.

Доставка за рахунок Постачальника. Перелік міст доставки прописано в Додатку В.

Примітка: за даним тендером можливий вибір декількох переможців, але перевага буде надаватися тому Постачальнику, в якого наявні всі товари.

Терміни: отримання техніки протягом максимум 14 днів.

Оплата послуг – бажана післяплата або внесення мінімальної передплати, виключно за безготівковим розрахунком (можливо й без НДС). Деталі обговорюються під час заключення Договору.

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР 

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері 

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПРОПОЗИЦІЯ 

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію: 

  1. Інформацію про Вашу компанію.
  2. Ціни на товари з переліку у Додатку В з урахуванням ПДВ та будь-яких інших податків, зборів, нарахувань, доставки, тощо.
  3. Умови зміни цін, якщо постачальник передбачає таку можливість.  
  4. Розмір знижки на товари та/або товарні групи постачальника, які не внесені до переліку..
  5. Процедуру та умови доставки в регіони.
  6. Порядок та терміни врегулювання рекламацій (пересортиця, недовезення і т.д.).

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 

Пропозиції приймаються до 17.00 31 серпня 2023 року виключно на пошту [email protected] .

Пропозиції слід подавати у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel).

!!!ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.
Тобто, перший лист (підписаний та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж [email protected]  , буде відхилена.

 Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію. 

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А. 

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом. 

ВАЖЛИВО: У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію. 

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки B). 


При подачі додатку В, оберіть категорію документу при прикріпленні “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість товару слід вказати з урахуванням ПДВ, інших зборів, та додаткових витрат. 

БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» не наполягає на тому, щоб фінансову пропозицію надавали лише платники ПДВ. Підприємці, що не є платниками ПДВ, можуть також надсилати свої пропозиції. У будь-якому випадку, вартість товарів у фінансовій пропозиції має включати всі податки та бути остаточними.

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

БФ «Право на Захист» розглядає можливість перемоги декількох постачальників.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.


«БФ «Право на Захист» докладає зусиль із запобігання, виявлення  та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників конкурсних торгів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг.


БФ «Право на Захист» реалізує політику нульової толерантності щодо подарунків та знаків вдячності. Таким чином, закликаємо постачальників не надсилати дарунки або проявляти інші знаки вдячності співробітникам Фонду. Учасники торгів, які вважають, що при процесі подання, оцінки пропозицій або присудження контракту, представники Фонду вчиняли дискримінаційні порушення, факти шахрайства, недоброчесні дії, мали місце факти зловживань, можуть подати скаргу на електронну пошту: [email protected] або за тел: +380 99 217 58 95 «гаряча лінія» для скарг

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном 

0959121823 або електронною поштою [email protected].

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,

Президент Олександр Галкін

1. Вимоги

Благодійний фонд «Право на захист» запрошує кваліфікованих виконавців до участі в конкурсі на регулярну організацію заходів, що можуть включати: проживання, харчування, оренду конференц-зал, технічне облаштування та супровід, забезпечення послуг перекладу та інших.

Місце організації: по всій Україні.

2. Інформація про тендер

2.1. документи запиту:

Наступні додатки є невід’ємною частиною цього тендеру:

  • Запит,
  • Додаток A: Інформація про учасника і документи,

2.2. Підтвердження отримання

Будемо вдячні за ваш лист-підтвердження отримання цього запиту, якщо ви направите його на електронну пошту [email protected] із зазначенням наступного:

  • Ваше підтвердження отримання цього запиту,
  • Повідомлення про намір або відсутність наміру подати тендерну пропозицію.

2.3. Запит на роз’яснення

Учасникам тендеру пропонується надіслати свої запити, якщо потрібні будь-які роз’яснення щодо цього запиту, на електронною поштою на [email protected]

2.4. Пропозиція

Усі пропозиції повинні бути підготовлені українською мовою та з використанням лише Додатків, наданих як частина цього запиту. Тендерні пропозиції, подані в інших форматах, до розгляду не приймаються.

Пропозиція учасника має складатися з наступного:

  • Інформація про учасника і документи (заповнений Додаток А),
  • Форма фінансової пропозиції (заповнений Додаток В),
  • Документи, вказані в додатку А.

2.4.1 Інформація про учасника і документи (заповнений Додаток А і додані файли)

Додаток не повинен містити жодної цінової інформації, пов’язаної з цим тендером. Не виконання такої вимоги може призвести до дискваліфікації.

Кожна пропозиція оцінюватиметься на основі критеріїв «відповідає/не відповідає»,
«надано/не надано» щодо виконання попередніх умов, зазначених у додатку А.

2.4.2. Форма фінансової пропозиції (додаток В)

Фінансова пропозиція повинна бути подана у вигляді заповненого Додатку B. Пропозиції подаються в розмірі комісії виконавця – у вигляді відсотку від вартості заходів, які будуть замовлятися. Даний відсоток має включати всі податки та зборі.

Умови оплати — повна післяплата.

Прохання до учасника тендеру залишити свою пропозицію дійсною протягом 10 робочих днів після кінцевого терміну подання.

2.5. Оцінка тендерної пропозиції

Оцінювання проводитиметься у 2 етапи:

1. Технічна складова буде оцінюватися на основі надання оцінки – «Відповідає» або «Не відповідає» умовам виходячи з відповідей на запитання та наявність документів, що запрошуються в додатку А. Перевірка поданої технічної пропозиції проводиться комітетом з технічної оцінки з подальшою відміткою «Пройшов» або «Не пройшов».

2. Аналіз фінансової складової буде проводитися лише для тих учасників, які пройдуть технічну оцінку. На цьому етапі буде обрано учасника, який надасть пропозицію з найменшим відсотком комісії.

*Просимо звернути увагу, що пропозиції, надані не за процедурою, описаною в запиті, не розглядатимуться.

2.6. Подання заявок

Тендерні пропозиції повинні бути подані електронною поштою з усіма вкладеннями, (Додаток А, та супутні документи – в першому листі, Додаток В – у другому листі) у форматі скан-копій з підписом і печаткою та у форматі Excel.

ВАЖЛИВО: Технічну (додаток А) та Фінансову (додаток В) пропозиції необхідно надсилати двома окремими електронними листами:
перший лист (підписаний «Фінансова пропозиція до тендеру № Q3-T164-ITB»), що включає в себе тільки Додаток В у форматі скан-копії з підписом і печаткою та у форматі Excel;
другий лист (підписаний «Технічна пропозиція/Кваліфікаційні документи до тендеру № Q3-T164-ITB»), що включає в себе Додаток А в форматі скан-копії з підписом і печаткою, у форматі Excel та документи до нього.

Просимо надати вашу пропозицію до 28.08.2022 включно на адресу [email protected]

ВАЖЛИВО! Пропозиції приймаються виключно на електронну адресу [email protected] Пропозиції, направлені на іншу адресу вважаються не поданими до тендеру.

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься протягом 5 робочих днів після дати закінчення збору пропозицій. Про результати тендеру буде повідомлено окремо.

Дякуємо Вам за співробітництво!
З повагою,
Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!

Благодійна організація «Благодійний фонд «Право на захист» запрошує освітні установи/ організації взяти участь у конкурсі на проведення двох дводенних навчальних тренінгів з управління командою та надання сервісів для лінійних управлінців фонду в форматі офлайн.

Дати проведення: вересень-жовтень 2023 р.
Місце проведення: Львів або Київ (за пропозицією виконавця). Приміщення надає виконавець.

*Якщо тренер(и) з іншого міста, просимо включити у вашу пропозицію вартість проживання та проїзду.

Мета тренінгу: надання учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань щодо основ роботи з командою та покращення надання сервісів бенефіціарам членами команди Фонду.

Цільова аудиторія: лінійні управлінці (керівники та їх заступники), які працюють в регіонах і мають у підпорядкування в себе членів команди Фонду.

Порядок розрахунків: виключно безготівковий, часткова попередня оплата або повна післяплата.

1. Дводенний навчальний тренінг з управління командою (офлайн)


Тривалість 1 сесії

Дводенний тренінг (2 дні по 8 годин з перервами)

Кількість сесій

1

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

16 годин

Кількість груп

1

Кількість учасників в 1 групі

до 25 включно

2. Дводенний навчальний тренінг з покращення надання сервісних послуг бенефіціарам (офлайн)


Тривалість 1 сесії

2-х денний тренінг (2 дні по 8 годин з перервами)

Кількість сесій

1

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

16 годин

Кількість груп

1

Кількість учасників в 1 групі

до 25 включно

Завдання:

Отримання учасниками знань з тем:

  • Лідерство, Командна гра,
  • Стратегічне мислення та планування,
  • Цілепокладання,
  • Делегування,
  • Ефективна комунікація,
  • Тайм-менеджмент,
  • Управління конфліктами,
  • Впевненість у собі,
  • Управління людьми та розуміння командних процесів,
  • Планування і навички постановки завдань та відслідковування результатів роботи
  • Протокол “нуль ризику”, що роботи з дефектами сервісу,
  • Як комунікувати з бенефіціарами у кризових ситуаціях
  • Що робити з дефектами сервісу,
  • Розвиток послуг для бенефіціарів
  • Стандарти сервісу комунікації з бенефіціаром.

Результат тренінгу: Підвищення рівня обізнаності учасників тренінгу, щодо успішного управління команди, делегування, правильної комунікації між членами команди та вміння організовувати та моніторити якісне надання послуг бенефіціарам для забезпечення ефективної та успішної діяльності Фонду.

Вимоги до виконавця:

  • освітня установа/ організація з власним приміщення з наявністю відгуків надання послуг (не ФОП);
  • практичний досвід у сфері проведення тренінгів для управлінців та надання сервісів від 10 років;
  • досвід надання послуг з управління благодійними фондами, соціальними проектами не менше 5 років;
  • кваліфіковані тренери, які викладають (мають досвід викладання) в освітній установі/ організації та мають позитивні відгуки.

Завдання виконавця:

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінгу.

Заявка має містити:

  • Контактна інформація освітньої установі/ організації;
  • Опис  установи/ організації, досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • Опис програми двох тренінгів з запропонованою програмою та викладачами, які можуть реалізувати програму;
  • Запропонована вартість послуг та порядок розрахунку (відсотки попередньої оплати та післяплати).
  • Просимо вказувати загальну вартість кожного тренінгу з урахуванням всіх додаткових витрат (проїзд, проживання, приміщення та ін.) та податків.
  • Реєстраційні документи, для юридичних осіб зокрема: копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб; копія свідоцтва про реєстрацію платника податків,
  • Рекомендаційні листи та/або контакти осіб, які можуть надати рекомендації.

Критеріями визначення переможця будуть:

  • Досвід розробки та проведення тренінгів з управління та надання сервісів в офлайн форматі,
  • Зваженість та системний комплексний підхід у запропонованому варіанті вирішення конкурсного завдання,
  • Реалістичність та збалансованість бюджету.
  • Додатковим плюсом буде практичний досвід співпраці із представниками гуманітарних організацій.

*БФ «Право на захист» залишає за собою право на уточнення завдань та кількості тренінгових сесій в процесі переговорів з переможцем конкурсу.

Якщо у вас є питання щодо тренінгів, ви можете звернутися до Станіслава Андрійчука: [email protected]

З питань тендеру і договірних відносин: Анна Усова [email protected]

Просимо надіслати ваші пропозиції не пізніше 15 серпня 2023 р. включно на електронну адресу [email protected] (при відправці на іншу адресу пропозиція не розглядатиметься).

Розгляд та оцінка конкурсних заявок здійснюватиметься протягом 5 робочих днів після дати закінчення збору пропозицій. Про результати тендеру буде повідомлено окремо.

Дякуємо Вам за співробітництво!
З повагою,
Президент
Олександр Галкін

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком безгромадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  https://archive.r2p.org.ua

1. ПОТРЕБИ

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» пропонує Вам взяти участь у конкурсному відборі постачальника друкованої продукції.

Перелік необхідних матеріалів зазначений в Додатку В.

Доставка за рахунок Постачальника.

Доставка: м. Київ, вул.Г.Сковороди, 21\16.

Терміни: отримання продукції до кінця серпня; просимо вказати найшвидші можливі терміни виготовлення продукції.

Оплата послуг – передплата, виключно за безготівковим розрахунком, БЕЗ ПДВ. Деталі передплати обговорюються під час заключення Договору. Просимо вказати бажані умови оплати.

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕНДЕР

2.1. ДОКУМЕНТИ, які складають Запрошення до Участі у Тендері

Зазначені нижче додатки є невід’ємною частиною цього Запрошення до участі у тендері: 

  • Додаток А: (технічна пропозиція);
  • Додаток В: (фінансова пропозиція);
  • реєстраційні документи, контактна особа;
  • терміни доставки та умови оплати.

2.2 ПІДТВЕРДЖЕННЯ

Просимо повідомити нам про отримання цього Запрошення до Участі у Тендері електронною поштою на адресу [email protected] підтвердженням про згоду на участь або про відмову.

2.3 ПРОПОЗИЦІЯ

Пропозиції слід подавати, користуючись поданими Додатками.

У пропозиції просимо надати наступну інформацію:

1. Інформацію про Вашу компанію, досвід роботи на ринку.

2. Ціни на виготовлення продукції з переліку у Додатку В БЕЗ ПДВ.

3. Можливі знижки за замовлення.

4. Умови доставки.

2.3.1 ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

Пропозиції приймаються до 17.00 18 серпня 2023 року виключно за електронною поштою [email protected]

Пропозиції слід подавати електронною поштою, при цьому всі додатки повинні надаватися у форматі PDF (як додаток, можна надіслати копії цих документів також у форматі Excel або в інших форматах).

ВАЖЛИВО: Фінансову пропозицію Додаток В та технічну пропозицію (Додатки A) необхідно надіслати двома окремими електронними листами.
Тобто, перший лист (підписаний та у форматі Excel – Фінансова пропозиція), що включає в себе Додаток В;
другий лист (підписаний- Технічна пропозиція), що включає в себе Додаток А.

ВАЖЛИВО: Пропозиція, отримана після зазначеної вище дати або надіслана на іншу адресу, ніж [email protected] , буде відхилена.

Тендерні пропозиції повинні бути оформлені на офіційному фірмовому бланку, який чітко ідентифікує вашу компанію.

2.3.2 Зміст ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Ваша технічна пропозиція повинна бути чіткою відповіддю на запитання в Додатку А

В разі, якщо виникли будь-які невідповідності, вони повинні бути зазначені окремим пунктом.

ВАЖЛИВО:У Технічну пропозицію не слід включати інформацію про ціни. Невиконання цієї вимоги потягне за собою дискваліфікацію.

2.3.3 Зміст ФІНАНСОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

 Ваша фінансова пропозиція повинна подаватися згідно з Формою фінансової пропозиції (Додатки B). 

Фінансова пропозиція, повинна містити цінову пропозицію в одній валюті – гривня. 

Вартість продукції БЕЗ ПДВ. 

Окремо просимо зазначити знижки, що пропонуються, і ціну зі знижкою.

Просимо зберігати чинність своєї пропозиції протягом 10 днів, починаючи з дати закінчення прийняття тендерних пропозицій. БФ «Право на захист» зробить усе можливе для вибору постачальника за цей період. Цінова модель, наведена у пропозиції постачальника залишатиметься чинною протягом всього терміну дії угоди. 

2.4 ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ 

Найбільш оптимальна за ціною пропозиція, яка буде відповідати Технічної специфікації, буде рекомендована для укладення Договору.

Ваша пропозиція буде розглянута протягом п’яти  робочих днів. Результати тендеру буде повідомлено окремо.

БФ «Право на захист» може на власний розгляд продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це можливих учасників тендеру одночасно. Продовження терміну може супроводжувати внесення змін у документи про запрошення до участі у тендері, підготовлені БФ «Право на захист» за його власною ініціативою чи у відповідь на запит щодо роз’яснення, надісланий можливим постачальником.

У разі виникнення запитань, Ви можете звертатися до Молошної Юлії за телефоном 0959121823 або електронною поштою [email protected] .

Дякуємо Вам за співробітництво!
З повагою,
Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас до участі в тендері на проведення 6 тренінгів на теми: «Бізнес-модель», «Маркетингові інструменти», «Бізнес-план», «Фінанси та основи бухгалтерії», «Сервіс та клієнтоорієнтованість», «Презентація власного бізнес-проєкту».

Формат: офлайн.
Місце проведення: м. Харків.
Дати: вересень-листопад 2023 р.

Детальний опис тренінгів:

Тема: «Бізнес-модель»

Дата: 09.09.2023-10.09.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань про метод “lean canvas” для створення бізнес-моделі.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Тема: «Маркетингові інструменти»

Дата: 16.09.2023-17.09.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань про позиціювання, формулювання унікальності та інструменти просування в інтернеті.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Тема: «Бізнес-план»

Дата: 23.09.2023-24.09.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань про інструменти бізнес-планування, основні етапи розвитку, роботу з командою.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Тема: «Фінанси та основи бухгалтерії»

Дата: 30.09.2023-01.10.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань про фінанси та основи бухгалтерії, фінансову модель, фінплан, юніт-економіку, бюджетування, основи фінансового аналізу, основи бухгалтерського обліку та ключові правові аспекти для ФОПа.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Тема: «Сервіс та клієнтоорієнтованість»

Дата: 07.10.2023-08.10.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань про сервісність як практичний інструмент для завоювання ринку, основних клієнтів: внутрішніх і зовнішніх.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Тема: «Презентація власного бізнес-проєкту»

Дата: 14.10.2023-15.10.2023
Завдання тренінгу: отримання учасниками знань що і як представляти, щоб запам’ятатися та як «продати» свій проєкт інвесторам.


Кількість сесій

2

Загальна тривалість тренінгу для однієї групи

6-8 годин

Кількість груп

2

Кількість учасників в 1 групі

25

Цільова аудиторія: Люди, які зараз живуть в Харкові, займаються малим бізнесом або призупинили підприємницьку діяльність та закрили ФОП через повномасштабне вторгнення, а також для тих, хто саме зараз готується розпочати власну справу і підпадають під один з критеріїв: ВПО, одинокі / багатодітні батьки, особи з обмеженими можливостями, постраждали від воєнних дій (особисто чи у підприємництві) жінки, які очолюють домогосподарства та ін.).

Мета тренінгу: надати учасникам тренінгу теоретичних та практичних знань, щодо основ фінансової грамотності, ведення бізнесу, маркетингу та надання сервісу.

Результат тренінгу: Підвищення рівня обізнаності учасників тренінгу, щодо успішного ведення власного бізнесу, ресурсів для підвищення якості бізнесу, стратегій фінансової та маркетингової діяльності.

Вимоги до виконавця:

  • практичний досвід у сфері проведення тренінгів;
  • бажаний досвід співпраці з благодійними фондами та соціальними проектами надасть перевагу;
  • освіта вища.

Завдання  тренера:

  • розробити pre- та post- анкетування для виявлення рівня засвоєння поданого матеріалу учасниками тренінгу;
  • розробити та надати план тренінгу;
  • прописати таймінг тренінгу;
  • скласти та надати програму тренінгу;
  • провести моніторинг та оцінку ефективності тренінгу

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • контактну інформацію агенції/ тренера(ів);
  • опис кваліфікації тренера(ів), досвід роботи, включаючи інформацію про попередній дотичний досвід, в тому числі досвід у проведенні тренінгів на зазначену тематику;
  • опис свого бачення вирішення конкурсного завдання;
  • цінову пропозицію, в якій просимо зазначити вартість кожного тренінга окремо;
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати);– реєстраційні документи Вашої організації (виписка, витяг).

Якщо ви можете запропонувати частину з вказаних послуг (організувати один або частину тренінгів з переліку) – БФ «Право на захист» розглядає вибір кількох переможців в даному тендері.

Просимо надати Вашу пропозицію у вигляді чіткої ціни за кожен тренінг на адресу [email protected] не пізніше 17.08.2023р (включно).

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій, тож просимо зберігати Вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань щодо тендерної процедури Ви можете звернутися до Анни Усової [email protected]  0631826213. Щодо деталей проведення тренінгів просимо звертатися до Кристини Лізогубової [email protected] 0639946070

Пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу [email protected]

З повагою,
Президент
Олександр Галкін

Шановні партнери!

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує Вас до участі в тендері з вибору місця проведення тренінгів та 2х додаткових заходів, що включатимуть оренду конференц-зал, технічне забезпечення та харчування учасників харчування учасників в м. Харків.

1. Тренінги заплановані протягом 8 тижнів (з одним пропущеним тижнем) виключно у вихідні дні:

  • 02.09 – з 10:30 до 17:00, 03.09 – з 09:00 до 15:30;
  • 09.09 – з 09:00 до 17:00, 10.09 – з 09:00 до 17:00;
  • 16.09 – з 09:00 до 17:00, 17.09 – з 09:00 до 17:00;
  • 23.09 – з 09:00 до 17:00, 24.09 – з 09:00 до 17:00;
  • 30.09 – з 09:00 до 17:00, 01.10 – з 09:00 до 17:00;
  • 07.10 – з 09:00 до 17:00, 08.10 – з 09:00 до 17:00;
  • 14.10 – з 09:00 до 17:00, 15.10 – з 09:00 до 17:00;
  • 21-22.10 – пропуск;
  • 28.10 – з 09:00 до 17:00, 29.10 – з 09:00 до 17:00.

Приміщення для тренінгів має бути оснащене:

1. Проектором та дошкою для проектору, виходом для підключення ноутбуку до проектору,
2. Зручними стільцями, з можливістю розсадки людей способом “класна кімната”, можливістю додавати та прибирати столи для занять.

Приміщення повинно знаходитись на 0 або -1 поверсі, що забезпечує безпеку учасників курсу, поряд із приміщення (на відстані 500-1000 метрів) не має бути важливих інфраструктурних або військових об’єктів.

Має бути можливість проведення кава-брейків та обідів в тому ж залі або в цій же будівлі.

2. Додатково протягом цього періоду необхідна зала для організації 2 заходів, а саме:

Зала на 70-80 осіб, не вище 2го поверху, в тій же будівлі або у пішій доступності від неї.
02.09 – з 9:00 до 10:30 – Офіційне відкриття проєкту,
15.09 – з 17:00 до 20:00 – Захід із мережування учасників (нетворкінг).

Приміщення для 2х додаткових заходів має бути оснащене:

  • проектором та дошкою для проектору,
  • виходом для підключення ноутбуку до проектору,
  • мікрофоном та колонками,
  • зручними стільцями з розсадкою людей амфітеатром – тільки на 02.09,
  • фуршетними високими столами – тільки на 15.09,
  • місцем під діджейський пульт (пульт надається окремою організацією) з можливістю підключення цього пульту до колонок (які мають бути в приміщенні) – тільки на 15.09.

Розклад та детальний опис всієї програми:

02 вересня:
1. 9:00-10:30 Оренда просторої конференц-зали для проведення офіційного відкриття на 70-80 осіб (з можливістю вільно переміщатися). Розміщення без столів, стільці театром. Зала обладнана проектором та екраном, колонками, мікрофоном.
2. 9:00-9:30 Кава-брейк на 70-80 осіб.
3. 10:30-17:00. Оренда просторої конференц-зали для проведення заняття на 25 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися). Розсадка людей “класна кімната”, з можливістю додавати та прибирати столи для занять. Зала обладнана проектором та екраном, колонками, мікрофоном, фліпчартом та комплектуючими. Вода в пляшках негазована 0,5 л – 50 шт, але краще надати кулер з негазованою водою у вільному доступі біля приміщення, де будуть проходити навчання (наповнення кулеру питною водою покладається на підрядника).
4. 11:30-12:30 Кава-брейк на 25 осіб
5. 11:30-14:30 Обід на 25 осіб
6. 15:15-15:45 Кава-брейк на 25 осіб

03 вересня:
1. 09:00-15:30. Оренда просторої конференц-зали для проведення заняття на 25 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися). Розсадка людей “класна кімната”, з можливістю додавати та прибирати столи для занять. Зала обладнана проектором та екраном, колонками, мікрофоном, фліпчартом та комплектуючими. Вода в пляшках негазована 0,5 л – 50 шт, але краще надати кулер з негазованою водою у вільному доступі біля приміщення, де будуть проходити навчання (наповнення кулеру питною водою покладається на підрядника).
2. 10:30-11:00 Кава-брейк на 25 осіб
3. 12:30-13:30 Обід на 25 осіб
4. Кава-брейк на 25 осіб з 14.15 до 14.45

09 вересня, 10 вересня, 16 вересня, 17 вересня, 23 вересня, 24 вересня, 30 вересня, 01 жовтня, 07 жовтня, 08 жовтня, 14 жовтня, 15 жовтня, 28 жовтня, 29 жовтня:
1. 09:00-17:00 Оренда просторої конференц-зали для проведення заняття на 25 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися). Розсадка людей “класна кімната”, з можливістю додавати та прибирати столи для занять. Зала обладнана проектором та екраном, колонками, мікрофоном, фліпчартом та комплектующими. Вода в пляшках негазована 0,5 л – 50 шт, але краще надати кулер з негазованою водою у вільному доступі біля приміщення, де будуть проходити навчання (наповнення кулеру питною водою покладається на підрядника).
2. 11:30-12:00 Кава-брейк на 25 осіб
3. 13:30-14:30 Обід на 25 осіб
4. 15:15-15:45 Кава-брейк на 25 осіб

15 вересня:
1. 17:00-17:30 Велком дрінк (2 келихи безалкогольного напою лимонад/кола/спрайт/сік на 1 людину) на 70-80 осіб.
2. 17.00-20.00 Оренда просторої конференц-зали для проведення заходу з мережування учасників на 70-80 осіб (з можливістю вільно переміщатися). З високими фуршетними столами. Зала обладнана проектором та екраном, колонками, мікрофоном. З можливістю встановити та підключити діджейське обладнення з можливістю підключення до нього колонок. Вода в пляшках негазована 0,5 л – 50 шт, але краще надати кулер з негазованою водою у вільному доступі (наповнення кулеру питною водою покладається на підрядника).
3. 19:00-20:00 Фуршет на 70-80 осіб

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • фото і опис конференц-зал: розмір, кількість місць для сидіння, наявність меблів (столи, стільці, стойка для мікрофону) та можливість їх переміщення;
  • інформацію про оренду, встановлення і обслуговування протягом заходу переліченої апаратури та засобів технічного забезпечення;
  • меню харчування для обідів, фуршету та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у Вашу пропозицію);
  • цінову пропозицію, яка включатиме всі перелічені послуги;
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати);
  • реєстраційні документи Вашої організації (виписка, витяг).

Просимо надати Вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані послуги на адресу [email protected] не пізніше 16.08.2023р (включно).

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій, тож просимо зберігати Вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань щодо тендерної процедури Ви можете звернутися до Анни Усової [email protected] 063 182 62 13

Щодо деталей проведення заходів просимо звертатися до Кристини Лізогубової [email protected] 063 994 60 70

Пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу [email protected]

Дякуємо Вам за співробітництво!
З повагою,
Президент
Олександр Галкін