Сьогодні, перетин КПВВ це насправді ціла окрема частина життя для багатьох українських родин по обидва боки лінії розмежування.
Це не лише зміна пріоритетів та бачень для людей, але їхніх звичок. Якщо, до прикладу, до 2014 року умовній сім‘ї з Алчевська щоб відвідати родичів у Сєвєродонецьку доводилося проїжджати не більш ніж 80 кілометрів, то сьогодні ця відстань вже більш ніж вдвічі більша, довша за часом та небезпечніша.
Ситуація суттєво ускладнилась після введення обмежень, пов’язаних з COVID-19, а беручи до уваги, що з “тої сторони” в’їзд-виїзд перекритий на більшості пунктів пропуску, будь-які збої у роботі працюючих пунктів призводять до проблем в першу чергу для людей, яким потрібно перетнути лінію розмежування.
У п’ятницю, 29 січня стався масштабний збій в роботі мобільного додатку «Вдома». Про це в ефірі UA: Українське Радіо Голос Донбасу розповіла монітор БФ «Право на Захист» Катерина Рачинська.
“29 січня о 11:49 на КПВВ «Новотроїцьке» почали відбуватися проблеми з додатком «Вдома»: люди що прибували не могли встановити додаток, видавало помилку щодо коду підтвердження в СМС повідомленнях. О 14:00 додаток почав працювати на всіх моделях смартфонів, але досі станом на сьогодні додаток працює некоректно”
– зазначила пані Катерина в прямому ефірі радіо.
Про збій в роботі додатку, ситуацію на КПВВ на Донбасі, процедуру проходження експрес-тесту, як потрапити з непідконтрольної території України (НПУТ) на підконтрольну (ПУТ) та про зміни в часі роботи КПВВ слухайте з перших вуст в записі ефіру.
Щиро дякуємо Ларисі Оксанчук та колективу радіо за продуктивну дискусію про дійсно важливі для багатьох українців питання!
UNHCR Ukraine – Aгентство ООН у справах біженців в Україні
Слухайте також: