БФ «Право на захист» (Фонд) – благодійний фонд, що діє в партнерстві з HIAS, глобальною організацією з надання допомоги біженцям. Фонд зосереджує діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам, особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, а також сприяє змінам у національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.
Проект «Адвокація, захист і правова допомога внутрішньо переміщеним особам» спрямований на захист і підтримку прав внутрішньо переміщених осіб і постраждалого від конфлікту населення. Фонд здійснює моніторинг захисту й підтримку ініціатив місцевих громад, адвокацію щодо вдосконалення правових норм і політик, а також надає безкоштовну правову допомогу внутрішньо переміщеним особам у шести регіонах України (Донецькій, Луганській, Дніпропетровській, Харківській, Київській та Львівській областях)..
Обов’язки та завдання:
Під безпосереднім керівництвом регіонального лідера команди та регіонального менеджера з обробки інформації співробітник повинен здійснювати:
- здійснення моніторингу дотримання прав внутрішньо переміщених особами (далі – ВПО) та осіб, постраждалих внаслідок конфлікту, на постійній основі у заданих локаціях згідно з наявною методологією;
- регулярний моніторинг місць перетину лінії зіткнення (контрольних пунктів в’їзду-виїзду) та опитування осіб, які перетинають лінію зіткнення;
- регулярне відвідування державних органів, які обслуговують ВПО, місць компактного поселення ВПО, заходів, спрямованих на ВПО, тощо;
- спілкування із ВПО, особами, постраждалими внаслідок конфлікту, представниками владних інституцій та неурядових організацій, задля збору інформації щодо гуманітарної ситуації в цілому;
- написання звітів щодо певного інциденту та/або гуманітарної ситуації в цілому;
- ідентифікацію найбільш уразливих категорій ВПО та їхніх потреб;
- роз’яснення законодавства для ВПО та осіб, постраждалих внаслідок конфлікту, юридичне консультування;
- надання іншої індивідуальної допомоги ВПО та особам, постраждалим внаслідок конфлікту;
- своєчасне та повне відображення інформації у системі IDPs CRM;
- ідентифікацію потенційних бенефіціарів на участь у програмі IPA, Free Legal Assistance;
- виконання інших обов’язків у разі потреби.
Професійні вимоги:
- вища освіта (бажано: соціологія, юриспруденція, журналістика);
- вільне володіння українською та російською мовами, бажане знання англійської мови;
- бажане знання прав людини;
- готовність до суттєвої роботи у «полях» (поза офісом);
- готовність до великої кількості поїздок та понад нормованого робочого дня;
- знання проблематики ВПО, наслідків конфлікту на Сході України;
- знання та розуміння законодавства щодо ВПО та зони АТО;
- здатність збирати інформацію відповідно до цілей та завдань проекту;
- навички готувати звіти (аналітичні, щодо окремого інциденту);
- розуміння гуманітарних принципів;
- нейтральність у висловлюваннях, дипломатичність та чутливість у питаннях щодо конфлікту на Сході України та його наслідків;
- відмінні комунікаційні навички, готовність до щоденного спілкування із людьми (ВПО, представниками владних інституцій);
- самомотивація;
- гнучкість.
Проживання у зазначеній локації, обізнаність у ситуації на місцевості, досвід роботи в гуманітарних організаціях та знання англійської мови будуть суттєвими перевагами.
Ми пропонуємо:
БФ «Право на захист» пропонує успішному кандидату контракт до 31 грудня 2018 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи.
Процес подання заявки:
Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу resume@archive.r2p.org.ua. Відповіді будуть направлятися тільки, відібраним для інтерв’ю. Будь ласка, не телефонуйте додатково.
Заявки приймаються до 31 серпня 2018 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, БФ «Право на захист» залишає за собою право завершити процес до цього терміну.