Шановні партнери!
Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору івент-агенції або сервіс-провайдера для організації проведення дводенного семінару-тренінгу, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Для проведення заходу розглядаємо готелі з конференц-залою та з місцем укриття в місті Львів або Львівська область.
БФ «Право на захист» (далі – Фонд) – визнаний лідер правозахисного руху в Україні. Фонд має потужні позиції у сфері захисту прав внутрішньо переміщених осіб (ВПО), біженців та осіб без громадянства.
В рамках проекту “Консорціум захисту України – Захист життів за допомогою інтегрованої багатосекторної допомоги (UPC-PRIMA)”, що координується міжнародною організацією з захисту прав дітей Save the children та спонсорується Бюро гуманітарної підтримки США USAID (BHA), зосереджує свою увагу на механізмах захисту постраждалого від конфлікту населення та ВПО в цільових регіонах, роблячи особливий акцент на допомозі дітям та сім’ям з дітьми. Протягом дії проєкту заплановано проведення дводенного семінару-тренінгу для фахівців із соціальної роботи напрямку соціальної допомоги та захисту на тему: «Розвиток системи соціальних послуг для сімей з дітьми в період війни».
Детальна інформація і розклад наведені нижче:
19 липня
1. Заселення (36 осіб)
2. Вечеря на 36 осіб з 19.00 до 20.00
20 липня
1. Оренда конференц-зали для проведення семінару-тренінгу на 36 осіб з 09.00 до 18.00
2. Кава-брейк на 36 осіб з 11:00 до 11:30
3. Обід на 36 осіб з 13.00 до 14.00
4. Заселення в одномісні номери 36 осіб з 14:00.
5. Кава-брейк на 36 осіб з 16.00 до 16.30
6. Вечеря на 36 осіб з 19.00 до 20.00
21 липня
1. Оренда конференц-зали для проведення семінару-тренінгу на 36 осіб з 09.00 до 18.00.
2. Сніданок на 36 осіб з 7.30 до 09.00
3. Кава-брейк на 36 осіб з 11.00 до 11.30
4. Обід на 36 осіб з 13.00 до 14.00
5. Кава-брейк на 36 осіб з 16.00 до 16.30
6. Вечеря на 36 осіб з 18.00 до 19.00
22 липня
1. Сніданок для 36 осіб з 07:30 до 09:00
2. Виселення до 12:00
Проживання:
3 ночі (19.07-22.07.2023) на 36 осіб, одномісні номери.
Вимоги до конференц-зали:
• просторова конференц-зала (зі столами) для 36 осіб-резидентів, з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися в разі різних активностей з 09.00 до 18.00;
• наявність можливості перенесення заходу в бомбосховище;
• оснащення кондиціонером;
• оснащення проектором, екраном, колонками та пультом для проектора – з 09.00 до 18.00;
• оснащення фліпчартом з комплектуючими (папір, маркери), інтернет – з 09.00 до 18.00;
• забезпечення учасників заходу питною водою впродовж двох днів заходу (забезпечення води в пляшках негазованої об’ємом 0.5 л по 70 пляшок на кожен день Форуму / можливість безкоштовного використання кулера з питною водою у вільному доступі).
Особливості оплати за надані послуги
Фактичний запит на надання послуг з деталізованим описом робіт буде сформовано у вигляді Додатку до Договору, що буде заключений з обраним вендором.
Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком на юридичну особу / фізичну особу-підприємця зі спрощеною системою оподаткування, яка обов’язково не є платником ПДВ.
Умови: післяплата.
Просимо надати пропозицію, яка включатиме:
- фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,
- фото конференц-зали,
- опис конференц-зали: розмір, розташування, кількість місць для сидіння, наявність вказаної апаратури та аксесуарів,
- інформацію про розташування готелю,
- меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),
- цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,
- умови оплати,
- реєстраційні документи вашої організації.
Необхідні кваліфікації та вимоги до заявок
Для того, щоб заявку було розглянуто, потенційні вендори мають подати свої пропозиції до Фонду у письмовому вигляді відповідно до дедлайну, зазначеного вище.
В усіх заявках має бути вказана кваліфікація учасника, що підтверджує здатність надати послуги, викладені у цьому запиті на пропозиції.
Вимоги до потенційних учасників:
• не менше 2 років професійного досвіду у соціальній сфері;
• досвід організації заходів в умовах воєнного стану в Україні буде перевагою;
• можливість надати повний пакет вищезазначених послуг з організації заходу.
Вимоги до заявок:
пропозиція має містити щонайменше:
• короткий профіль компанії;
• склад команди, яку планується залучити для виконання поставлених задач;
• реєстраційні документи компанії;
• список нещодавно (у період січень 2023 – червень 2023) організованих заходів на 50 або більше учасників (із зазначенням назви компанії-замовника, формату заходу, стислого переліку наданих послуг);
• не менше 2 (двох) рекомендацій з повною контактною інформацією попередніх клієнтів;
• цінову пропозицію.
Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу [email protected] до 19 червня 2023 р., 23:59 включно.
Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.
У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Юлії Молошної за електронною поштою [email protected] або за номером 095 912 18 23.
Дякуємо за співробітництво.
З повагою,
Президент
Олександр Галкін