19 вересня співробітники Сєвєродонецького офісу БФ «Право на захист»: Анастасія Шляхтіна, адвокат, і Наталія Петрусенко, монітор, на запрошення Гуманітарного штабу «Проліска – Щастя» виступили на тренінгу «Школа професійного скаржника». У заході взяли участь внутрішньо переміщені особи (ВПО), волонтери, представники державних установ.
Cлухачам тренінгу запропоновали тему «Алгоритм звернення до державних установ при виникненні спірних питань в рамках чинного законодавства». В її межах розглянули види звернень громадян, вимоги до них, терміни та інші норми Закону України «Про звернення громадян». Особливу увагу приділили саме термінам, в які мають розглядатися звернення, а також мові викладення вимог в скаргах, клопотаннях, заявах, відповідно до цього Закону.
Детально розглянули й питання форми звернень – усній та письмовій; порядок звернення – особиста подача документів чи поштове направлення з обов’язковим додаванням копій документів, підтверджуючих обставини, викладені у зверненні. Крім того, обговорили практичні аспекти написання запитів на публічну інформацію в межах Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Окрім заявленої теми тренінгу, учасники заходу зацікавилися напрямами роботи БФ «Право на захист» із правової підтримки ВПО. Тож додатково розглянути питання пенсійних спорів, а всі охочі отримали практичні поради, як діяти в разі безпідставного припинення виплати пенсії.