Зробити пожертву
Укр / Eng
25.05.20

Маємо хороші новини: нещодавно БФ «Право на захист» підписав Меморандум про співпрацю з Програмою «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва. Метою спільної роботи є покращення доступу внутрішньо переміщених осіб (ВПО) до кваліфікованої безоплатної допомоги.

Ми вже розпочали реалізацію спільного проєкту та саме зараз працюємо над розробкою чат-бота «Юридичний порадник для ВПО» на базі платформи Viber. Це означає, що вже зовсім скоро отримати кваліфіковану юридичну допомогу та відповіді на правові запитання переселенці зможуть ще швидше та в зручному для себе форматі в будь-якому куточку країни. Навіть якщо не мають можливості зателефонувати на «гарячу лінію» БФ «Право на захист» або звернутися в один із офісів організації.

«Ми очікуємо, що завдяки цьомму проєкту внутрішньо переміщені особи та особи, які проживають на непідконтрольних територіях, зможуть отримати відповіді на більшість гострих запитань із життєвих ситуацій, з якими вони стикаються, – зазначив Координатор компоненту «Е-демократія» Програми EGAP Сергій Карелін. – Окремо, ми хочемо попередити маніпуляції на непідконтрольних територіях офіційними роз’ясненнями щодо оновлення законодавства або заяв політиків, задля уникнення розповсюдження фейків».

Для БФ «Право на захист» така співпраця — це можливість запропонувати людям ще один зручний канал отримання потрібної інформації та допомоги 24/7.

«Наші юристи вже багато років надають кваліфіковану юридичну допомогу внутрішньо переміщеним особам. І ми, як ніхто інший, знаємо наскільки важливо мати можливість вчасно отримати відповіді на свої запитання, розуміти, куди звернутися чи що робити в тій чи іншій ситуації, — прокоментував Президент БФ «Право на захист» Олександр Галкін. – І розуміємо, що не завжди люди мають можливість завітати на прийом до наших офісів чи навіть зателефонувати на номер нашої «гарячої лінії». Саме тому ми стільки надій покладаємо на новітні технології, які дозволяють забезпечувати нашим клієнтам доступ до перевіреної інформації в будь-який момент. Наразі ми вже маємо подібний інструмент на базі соціальної мережі Facebook, але розуміємо, що є певна категорія бенефіціарів, яка потребує допомоги, проте не користується цим майданчиком. Тож ми сподіваємося, що новий чат-бот дозволить і їм за потреби отримувати юридичні поради швидко та зручно».

Тож найближчим часом чекайте на новини щодо нашого чат-бота!