Але замість того, щоб виконати обіцяне, перевізник просто висадив чоловіка на КПВВ “Новотроїцьке”. Перепустки оформлено не було, і сусід вирішив продовжити подорож самостійно. При цьому незначний запас грошей і документи дідуся залишилися в машині перевізника.
Чоловік не мав телефону, до кого звернутися за допомогою він також не знав. Тож не дивно, що від хвилювання у пенсіонера стався гіпертонічний криз. Йому пощастило: медики, які перебували неподалік, встигли повернути його до життя. Тоді я і дізнався, що дідусеві потрібна допомога.
Порадившись з колегою, ми вирішили відвезти його на КПВВ “Мар’їнка”, де можна було звернутися до Координаціонної Групи, а вони, в свою чергу, допомогли б з оформленням документу на перетин. Велика удача, що до наших прохань прислухалися. Їх результатом стало отримання разової перепустки дідусем.
Розуміючи, що у чоловіка немає грошей ні на автобус до родичів, ні на перекус, ми з колегою дали йому трохи із собою і супроводили дідуся в дорогу.
Таке вдале завершення мала ця історія, що почалася з обману.”
[boc_img_gallery columns=”2″ fixed_size=”yes” img_hover_effect=”2″ image_ids=”7881,7882″]