⚠️ Увага! Реєстрацію на грошову допомогу від Консорціуму захисту України у співпраці з БФ “Право на захист” ЗАВЕРШЕНО.
Грошова допомога надається в рамках проєкту “Захист життів за допомогою інтегрованої багатосекторальної підтримки” від БФ “Право на захист” як партнера Консорціуму Захисту України (Ukraine Protection Consortium), координованого Save the Children. Програма здійснюється за фінансової підтримки Бюро гуманітарної допомоги USAID (BHA)
Загальна сума допомоги становить 6660 грн на кожного члена родини.
Програма діє у Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській та Херсонській областях.
У разі виникнення запитань щодо грошової допомоги, ви можете звернутись на гарячу лінію з питань грошових програм БФ “Право на захист”: 0 800 750 104 (пн -пт 09:00-18:00).
Хто може отримати допомогу?
❗️ Увага! Подати заявку на грошову допомогу можуть люди, які:
- ще не отримували грошову допомогу від Консорціуму захисту України;
- **не отримували грошову допомогу від інших міжнародних організацій, або отримали виплати понад 3 місяці тому
**Це особи, які:
- реєструвались на отримання грошової допомоги від будь-якої організації ДО 01.02.2023
- реєструвались на грошову допомогу від УВКБ ООН до 31.10.2022 року (включно), а також у СІЧНІ 2023
✅ Ви можете звернутися до нас, якщо ви / ваша родина належить до наступних категорій:
1. Домогосподарства з ВПО (з 24.02.2022), які не мають безпечного житла (власного, орендованого чи наданого / розділеного з родичами) та відповідають хоча б одному з критеріїв вразливості.
2.1. Домогосподарства Запорізької та Херсонської областей, які не мають безпечного житла (власного, орендованого чи наданого / розділеного з родичами) і чиє житло було зруйновано чи пошкоджено обстрілами.
2.2. Домогосподарства Запорізької та Херсонської областей, які постраждали через війну, не мають безпечного житла (власного, орендованого чи наданого / розділеного з родичами), мають дохід на члена родини менший за 5400 грн на місяць та відповідають хоча б одному з критеріїв вразливості.
3.1. Домогосподарства Херсонської та Миколаївської областей, що постраждалі внаслідок підриву Каховської ГЕС.
3.2. Домогосподарства ВПО, переміщені після 6 червня 2023 року з громад Херсонської та Миколаївської областей, які зазнали підтоплення та руйнувань внаслідок підриву Каховської ГЕС.
✅ Критерії вразливості (!для вищезазначених пунктів 1 та 2.2!):
🔹 домогосподарство, що самостійно ведеться жінкою;
🔹 домогосподарство, що ведеться особою похилого віку (60+) з одним чи кількома утриманцями / утриманками*;
🔹 домогосподарство, що складається з одинокої особи з інвалідністю або хронічним захворюванням;
🔹 домогосподарство з одним / однією утриманцем/-кою* та з особою / особами похилого віку (60+);
🔹 домогосподарство з нерідною дитиною / нерідними дітьми;
🔹 домогосподарства з двома та більше утриманцями/-ками*;
🔹 домогосподарство з дитиною, що має інвалідність чи хронічну хворобу;
🔹 домогосподарство з вагітною жінкою чи дитиною / дітьми віком до двох років;
🔹 домогосподарство, житло якого було зруйновано / пошкоджено.
*Утриманець / утриманка — особа, яка економічно залежить від інших членів сім’ї. Це може бути:
- член родини з інвалідністю — має тривалі фізичні, психічні, інтелектуальні або сенсорні порушення, які у взаємодії з різними бар’єрами можуть перешкоджати його повній та ефективній участі в суспільному житті нарівні з іншими;
- член родини із тимчасовою або постійною втратою працездатності / пораненням;
- член родини, який має хронічну хворобу — фізичний / психічний стан, що потребує постійного медичного догляду, прийому ліків та/або обмежує повсякденну діяльність;
- дитина — особа до 18 років.
Як подати заявку на допомогу?
Ті, хто підпадають під умови та критерії програми грошової допомоги можуть подати заявку в одному із наших пунктів реєстрації або у пункті, організованому мобільною групою БФ “Право на захист”.
Увага❗️ При реєстрації повинні бути присутні особисто всі члени родини. Для сімей, членами яких є маломобільні люди, які не можуть прибути до пункту реєстрації, допускається реєстрація за оригіналами документів (за умови надання медичної довідки, що підтверджує їхній стан здоров’я та фізичну неможливість прибути до офісу).
Адреси пунктів збору даних
◾️ Дніпропетровська область:
📍 м. Кривий Ріг, Вул. Хабаровська, 1 (біля басейну)
⏰ Графік роботи: 9:00 – 17:00
❗️ Інформація про запис в чергу, а також виїзди мобільних груп публікуються в телеграм-каналі: https://t.me/UPC_SVhelp_Dnipro
◾️ Запорізька область:
❗️ УВАГА! Реєстрація здійснюється ВИКЛЮЧНО за попереднім записом через гугл-форму ❗️ , яка опублікована в телеграм-каналі 👇🏻
Відстежуйте актуальну інформацію про програму та запис в чергу в телеграм-каналі: https://t.me/UPC_SVhelpZaporizhzhya
◾️ Миколаївська область:
Реєстрація здійснюється мобільними групами. У зв’язку з безпековою ситуацією про приїзд повідомляється безпосередньо в громадах: https://t.me/UPC_SVhelp_Mykolaivs
◾️ Херсонська область:
Реєстрація здійснюється мобільними групами. У зв’язку з безпековою ситуацією про приїзд повідомляється безпосередньо в громадах: https://t.me/UPC_SVhelp_Khersonska
Перелік документів, що необхідні для реєстрації
✔️ Паспорт громадянина/-ки Україна у форматі книжки або ID-картки, а у разі відсутності — паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
✔️ Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) усіх членів домогосподарства (включно з малолітніми дітьми);
✔️ Дійсний IBAN картки українського банку для отримання виплат (копія або фото довідки із реквізитами IBAN рахунку) (Рекомендації щодо безпеки банківських даних);
✔️ Документи, що посвідчують відповідність критеріям реєстрації та вразливості (свідоцтво про народження дитини / дітей, документ, що посвідчує законну опіку над дитиною, посвідчення / медична довідка у разі інвалідності, документи, що підтверджують пошкодження майна та його власність тощо).
✔️ Заповнена декларація про склад домогосподарства, підписана всіма членами домогосподарства (заповнюється в пункті збору даних);
✔️ Підписана заява про надання багатоцільової грошової допомоги (заповнюється в пункті збору даних).
📸 Під час реєстрації документи можуть бути фотокопійовані з метою підтвердження відповідності домогосподарства та осіб критеріям реєстрації.
⚠️ Уся надана інформація є конфіденційною і буде занесена в базу даних БФ “Право на Захист”. Надаючи свої персональні дані, ви надаєте згоду на їх обробку та передачу даних постачальнику фінансових послуг з метою отримання грошової допомоги.
Спосіб виплати грошової допомоги
Грошова допомога перераховуватиметься одним платежем, відразу за 3 місяці в розрахунку 6660 грн на кожного члена домогосподарства.
УВАГА! Кошти надійдуть кожному представнику домогосподарства окремо на його банківський рахунок! Кошти для неповнолітніх та неповносправних / недієздатних осіб отримують їхні офіційні представники (батьки, опікуни, піклувальники тощо) за наявності відповідних документів.
Орієнтовний час надходження виплат – до 6 тижнів з моменту подання заявки у пункті реєстрації.